Beste Tricolores,

Ben je ook al twee keer bijna door een stoel gezakt of van de derde trede van die oude houten bühne gegleden. Daar gaan we deze zomer iets aan doen! De tribune op ons prachtige sportpark wordt namelijk compleet gerenoveerd, en we hebben jullie hulp nodig om comfortabele stoelen te financieren voor onze trouwe supporters!

Of je nu op zoek bent naar een plek om je bier neer te zetten zonder te morsen, gewoon wilt genieten van de wedstrijd zonder krampachtig op je benen te staan, of graag droog en uit de wind van een potje bal wilt genieten, de stoelen in onze tribune zijn van onschatbare waarde! Naast deze prachtige nieuwe stoelen zal de gehele tribune flink onder handen genomen worden. De Boeren Business Club gaat met een prachtige sponsoring van de overige materialen ervoor zorgen dat wij ook de komende seizoenen hoog en droog van prachtig voetbal kunnen gaan genieten.

Dus waar wacht je nog op? Sponsor één, twee of misschien wel drie stoelen en laat je naam vereeuwigen in de geschiedenis van ons dorp en haar geliefde voetbalclub! Op de nieuwe tribune gaan we samen lachen, huilen, schreeuwen en vieren geheel in tricolore-stijl. Voor 30,- sponsor jij, alleen of samen met je vrienden, gezin, collega’s, partner, of voetbalelftal, een stoel in onze gloedjenieuwe tribune en zal jouw naam gloren in de zetels!

Vul jouw gegevens in via de deze link, of scan de QR code in de voetbalkantine.
*Sta op, ga zitten, en steun onze lokale voetbalhelden! *