O-19 verslaat ook JCLE O-19

De Tricolore’s uit Bruchterveld moesten gisteren aantreden tegen het keurkorps van de twee verenigingen / dorpen  Lutten en Slagharen, er werd om 14:30 afgetrapt.

Zoals als elke week het geval is,…. blies ook vandaag de wind weer over het veld, nu eens niet voor of tegen maar van opzij, da’s een keer weer wat anders, misschien volgende week een keer diagonaal over het veld zou ook een keer een uitdaging zijn….pffff…!! Buienradar heeft ook een app, windradar altijd makkelijk voor op de zaterdagen, werkt alleen buitenshuis trouwens…!

Bruchterveld kwam weer goed uit de startblokken, we lieten JCLE direct zien wie de baas op het veld was, met de juiste energie konden we kansen creëren en daar gaat het tenslotte om, …wat kun je uitrichten op de helft van je tegenstander, daar staat ook immers het doel waar de bal in moet. O-19 heeft dat dit seizoen, tot nu toe, aardig in de smiezen wanneer je vooruit voetbalt en risico’s durft te nemen dat dit wat oplevert, tuurlijk gaat dat ook wel eens mis, maar we herstellen dat voor elkaar…, doen we gewoon goed.

Met de rust staan we met 1-3 voor, een paar goede goals van onze zijde en een vrije trap van JCLE die d’r zo inwaait, nothing on the hand, op naar het tweede bedrijf.

Na rust maken we het echte verschil, eindstand 1-6, wederom paar goed uitgespeelde goals, hadden er ook nog wel paar meer kunnen maken, maar dat bewaren we voor de komende weken.

Onder-19 pakt met deze overwinning de koppositie, volgende week thuiswedstrijd tegen buur Marienberg aanvang 12:00 uur, u bent van harte welkom, 12:45 uur rust en dan staat daar het kantinepersoneel voor u klaar, denkt u er aan windscherm mee te nemen…oh ja ok nog poar extra scheerlien”n…? Tot zaterdag.