Het had flink wat voeten in aarde, en het viel qua tegenslagen allemaal niet mee…
Maar het is nu dan toch, naar alle tevredenheid, opgelost voor onze vrouwen selectie.
Ons kleine dorpse clubje bewees zich weer flexibel en zeer dienstbaar naar elkaar. Uit verschillende hoeken kwam hulp aangespoed, zodoende kan vrouwen 1 volgend seizoen als volgt beginnen, met trainers Alwin Huisjes en Jesse Godeke en zullen de wedstrijden onder de ervaren leiding staan van Jarno De Weerd en Johan van de Velde.
Wij, als vrouwen selectie, zijn ongelooflijk opgelucht en blij met deze ontwikkelingen en kijken met een frisse blik richting komend seizoen! Onze dank gaat uit naar het bestuur dat bovenop de zaak is gesprongen, en natuurlijk bij voorbaat naar bovenstaande heren voor hun tijd en inzet!