Zoals het vorige wedstrijdverslag al meldde, heeft trainer Tonny Post van Vrouwen 1, besloten per direct te stoppen.

Zo vlak voor de hervatting van de competitie gaf dit natuurlijk een probleem. Namelijk wie gaat onze talentvolle, enthousiaste dames bijstaan doordeweeks en op de zaterdagen?

Gelukkig lijkt een groot gedeelte van het probleem al zo goed als opgelost door een aantal zeer proactieve en sportieve leden van de club. Zo heeft Niek Welleweerd aangegeven ons op de maandagavond te willen trainen, voor zolang dit nodig zal zijn. Marjolein Evers zal ons een groot aantal van onze wedstrijden op zaterdag gaan begeleiden en coachen. Hiervoor zijn wij beiden enorm dankbaar!

Dat houdt in dat we in principe enkel nog voor de woensdagavonden een (interim-)trainer zoeken. Hiervoor zijn reeds een aantal personen benadert, maar tot op heden nog niet permanent succesvol. Een aantal van de benaderden gaven aan eens in de zoveel tijd best een woensdag voor ons te willen invullen, waarvoor dank op voorhand!

Het mooiste voor onze dames zou zijn als er één man/vrouw opstaat die ons elke woensdagavond zou willen trainen, of misschien zelfs wel de maandag- en de woensdagavond. Maar voor nu staan wij als team overal voor open! Dus bij deze de volgende eenduidige oproep:

Wij zijn opzoek naar dames/heren die Vrouwen 1 één of meerdere keren zouden willen trainen of coachen tijdens een wedstrijd tot het einde van dit seizoen!

Indien jij je geroepen voelt of bereid bent om ons uit de brand te helpen stuur dan neem dan contact met Lara Flier of Alwin Huisjes.