Bruchterveld JO11 maakt indruk…!!

Zaterdag speelden JO11 tegen de buurjongens uit Bergentheim, om 9.00 uur begon de wedstrijd in de kou, maar alle spelers hadden een extra broek en shirt eronder dus het was prima te doen.

Ik mocht de wedstrijd fluiten en ik ben me eerlijk gezegd rot geschrokken….., wat een niveau……, er werd 4 x 15 min. gepeeld met een aantal coach-momenten tussen door. De Tricolores speelden hun leeftijdsgenoten uit Banthumcompleet van de mat, wat een tikkie takkie voetbal, steekballetjes, afstandsschoten, stiftjes, kopballen, kortom te veel om op te noemen. Deze jongens hebben zich geweldig ontwikkeld chapeau voor trainers en leiders, petje af, dit is een hele goede lichting waar Bruchterveld de komende jaren nog heel veel plezier aan kan beleven.

De ene goal was nog mooier dan de andere, in het jeugd-voetbal zijn uitslagen ondergeschikt gemaakt aan de ontwikkeling en dat is goed, beter is te kijken wat voor ontwikkeling spelers en team maken, maar toch wil ik nog even de einduitslag melden, kan het niet laten natuurlijk, 16-2 uiteindelijk…!!

Gewoon zo door gaan jongens, goed luisteren naar je trainer en leider want daar wordt je elke week beter van en geniet van het mooiste spelletje dat er is….!!