Bruchterveld 1 – Bergentheim 2 2-2 (1-0)
Dinsdag 30 oktober, 19:30 uur
Sporthal De slag Hardenberg
Scheidsrechter Dhr. Van Dam (Dalfsen)

Spelers: Bernard (doel), Gerjon, Martin, Henri, Arno, Gert en Jarno
Leiders: Wim Otten, Klaas Pullen en Harry Bolks

Scoreverloop: 9e min 1-0 Arno, 30e min 2-0 Arno, 46e min 2-1 en 47e min 2-2

Na een maand geen wedstrijden meer te hebben gespeeld, was het woensdag 30 oktober 19:30 weer zover en mocht het zaalteam het opnemen tegen buurman Banthum 2.  Dit in gloed-nieuwe shirts, met dank aan Auto Combi! Al moet de officiële uitreiking nog gedaan worden.

Dat er een maand niet gevoetbald was, was ook te zien in het spel. De eerste 10 minuten waren erg rommelig. Toch was het Arno die na 9 minuten die al de 1-0 op het bord zette na een goede aanval.  De rest van de eerste helft was het Good Old Bernard met 3 goede reddingen er voor zorgt dat 1-0 ook de ruststand is.

De 2e helft werd goed begonnen door de Tricolores, wat resulteerde in een aantal kansen.  Zo werd het in minuut 30 2-0. Henri speelde de keeper uit, waarna hij al ruziënd met de bal, deze toch bij  Arno krijgt, die vanaf 50 cm vanaf de goal de onmisbare kans verzilverd. Tot de laatste 5 minuten leek er geen vuiltje aan de lucht voor de Tricolores, maar schijn bedriegt. De groen-witten gingen veel druk zetten en met succes,  in de laatste minuten wordt er 2 keer gescoord. Waar de Bruchtervelders zelf ‘vergeten’ de counters af te maken. Eindstand 2-2.

Met 5 punten uit 3 wedstrijden is er nog altijd de ongeslagen status, al had er meer in gezeten.

A.s. maandagavond wordt er gespeeld in en tegen Ommen.