Bruchterveld 1 – Gramsbergen 6 6 – 15 (5 – 6)
woensdag 30 november 19.00 uur De Meet
scheidsrechter: Geerdink uit Deurningen

Spelers: Wouter (doel), Tinus, Harry, Gert, Henri, Harold en Martin
Technische staf: Klaas, Wim en Bernard
Scoreverloop: 2e min Henri 1-0, 3e min 1-1, 5e min Henri 2-1, 6e min 2-2, 8e min Grbergen ED 3-2, 10e min Henri 4-2, 13 e min 4-3, 17 e min 4-4, 19e min Henri 5-4, 21 e min 5-5, 24e min 5-6, 36e min 5-7 daarna bijna ieder minuut raak voor Grbergen (tussen door Henri 46e min 6-13).

Wij begonnen goed aan de wedstrijd, Henri zette in de 2e minuut het eerste doelpunt op het bord, lang konden we er niet van genieten want minuut later was het alweer gelijk. Zo ging dat eigenlijk de hele eerste helft, vijf keer namen wij een voorsprong en vijf keer wisten zij weer langszij te komen. Dan valt pal voor wisseling van speelhelft de 5-6 dan weet je dat het een moeilijke verhaal gaat worden tegen dit nieuwe jeugdige goede team. Het eerste deel van de tweede helft ging het spel nog enigzins gelijkop. Na aantal knappe reddingen van Wouter kwam in de 37 minuut dan toch de verwachtte 5-7 en toen liepen we ongeorganiseerd te voetballen en waren wij de kluts totaal kwijt. Met nog 13 minuten op de klok vielen de doelpunten bij hun als rijpe appelen van de boom. Het ene doelpunt was nog mooier dan de andere en daar was maar 1 speler verantwoordelijk voor (naam onbekend) een weergaloze speler die wat ons betreft straks in de uitwedstrijd best thuis mag blijven. Na afloop dan maar een paar Texels bokbiertjes en een paracetamol voor onze arme gastkeeper Wouter, hij werd zo duizelig, zo vaak moest hij zich omdraaien om de bal uit het net te halen. Volgende wedstrijd 7 december betreft een nachtwedstrijd dan spelen wij in De Binder om 22.30 uur tegen Gramsbergen 3.

Marienberg 1 – Bruchterveld 1 6 – 4 (1 – 4)
dinsdag 15 november sporthal Bergentheim
scheidsrechter: Ekkel (Vroomshoop)

Spelers: Bernard (doel), Harry, Tinus, Harold, Tim van der Veen, Henri en Martin.
Scoreverloop: 3e min Mberg 1-0, 4e min Henri 1-1, 12 e min Tim 1-2, 22e min Martin 1-3, 24e min Harold 1-4, 31e min Mberg 2-4, 35e min Mberg 3-4, 42e min M,berg 4-4, 45e min Mberg 5-4 en 48e min Mberg 6-4.

Er leek geen vuiltje aan de lucht, wij speelede aardig goed en via mooie aanvallen gingen we de rust in met een 4-1 voorsprong. Maar in het tweede bedrijf gingen we als dolle oudere jongeren nog meer in de aanval wat juist niet de bedoeling was en daar maakte Marienberg dankbaar gebruik van en kwam op gelijke hoogte. Door een paar persoonlijke fouten van ons in de slotfase wist Marienberg de drie punten mee te nemen naar huis. Een totaal onnodige nederlaag.