Bruchterveld 1 – Voorwaarts 1  5 – 4 (2 – 0)
dinsdag 7 juni 19.30 uur sporthal De Slag
Scheidsr: L van Meenen (slagharen)

Spelers: Wouter (doel), Koen, Bas, Jarno Otter, Arno, Gerjon en Martin

Scoreverloop: 2e min Bas 1-0, 7e min Bas 2-0, 27e min Vwaarts 2-1, 28e min Koen 3-1, 30emin Vwaarts 3-2, 31e min Jarno 4-2, 39e min Bas 5-2, 41e min Vwaarts 5-3 en 48e min Vwaarts 5-4.

Vorige week speelde wij onze laatste wedstrijd van het seizoen tegen Voorwaarts 1. Normaliter is het seizoen eind april al klaar maar vanwege het hele corona gebeuren heeft de KNVB besloten de competitie door te laten gaan tot halverwege juni om nog zoveel mogelijk wedstrijden te laten spelen. Henri en Tim keken toe vanaf de tribune, beide heren zijn al lange tijd geblesseerd. Bas opende met een onverwachts schot de score en 5 minuten later wist Bas een mooie aanval doeltreffend af te ronden. Ook daarna hadden we het betere van het spel maar paal en lat stonden meerdere keren in de weg. Begin van de tweede helft wist Voorwaarts met een fantastische doelpunt de aansluitingstreffer te scoren maar nog geen minuut later vergrote Koen weer de voorsprong. Na een verdedigingsfout van ons kwamVoorwaarts opnieuw dichterbij. De 4-2 was een doelpunt om in te lijsten, Jarno ronde een mooi combinatie met Martin en Koen goed af. Toen Bas de 5-2 op het scorebord zette na een geweldige pass van Gerjon leek de wedstrijd gespeeld, maar toch het blijft zaalvoetbal er kan dan nog van alles gebeuren. Voorwaarts zette in de slotfase behoorlijk druk op de ketel en wist daaruit nog twee keer te scoren. Na wat commentaar van onze kant op de scheids dat het tijd was liet de man uit Slagharen nog een minuut langer doorspelen. Maar mede dankzij Wouter, die weer een fantastisch seizoen keepte, werd er niet meer gescoord.

Gespeeld

Doelp comp

Doelp beker

Wouter Huisjes

Martin Otter (aanvoeder)

Koen Otten

Gerjon Otten

Henri Eggengoor

Bas Waterink

Arno Godeke

Tim vd Veen

Jarno Otter (gastspeler)

Jarno de Weerd

Julian Smit (gastspeler)

Max Smit (gastspeler)

Richard Snippe (gastspeler)

Tegenstander

Wij speelden dit seizoen 20 competitie, 2 beker en een oefenwedstrijd.
Totaal aantal gescoorde doelpunten in de competitie 78. (gemiddeld 3.9 per wedstrijd)
Aantal ingezette spelers: 13
Grootste overwinning 8-4 op Gramsbergen 3
Grootste nederlaag 6-1 tegen SSA DVC Dedemsvaart 3
Meest gescoord in eigen doel: M.O.
25 november tot 1 februari was een voetballoze periode
De wedstrijden werden gecoacht door Klaas, Wim, Bernard en Gerwin
Jarno de Weerd heeft vanwege een blessure jammer genoeg maar 4 wedstrijden gespeeld.
Gerwin Stegeman kwam dit seizoen niet in actie maar hij schreeuwde ons regelmatig vanaf de tribune naar een overwinning.
Fons Ramaker was jaren lang oproepspeler maar kwam dit seizoen niet in actie. Fons heeft besloten vanwege drukke werkzaamheden geen oproepspeler meer te zijn. Fons bedankt!
Afsluiting seizoen zaalteam bij Henri thuis op zaterdag 25 juni.

Verder willen wij  Marcel (clubscheids en supporter), Harry (website), Gerrit Huisjes(voorzitter fanclub) en natuurlijk niet te vergeten het zeer vriendelijke barpersoneel van De Slag bedanken voor een mooi seizoen.

Het zaalteam wenst iedereen een fijne zomer!