Bruchterveld 1 – HHC 9 1-2 (4–9)

Woensdag 19 april 2015
22.00 uur De Meet Hardenberg
Scheidsrechter: 1e helft Harry Bolks , 2e helft Tinus Valkman

Scoreverloop: 13e min. (0-1), 14e min. (0-2), 24e min. Harold (1-2), 27e min. Henri (2-2), 33e min. (2-3), 34e min. Henri (3-3), 36e min. (3-4), 42e min. (3-5), 44e min. (3-6), 45e min. (3-7), 47e min. (3-8), 48e min. Henri (4-8), 47e min. (4-9).

Spelers Bruchterveld:
Bernard Geertman (doel), Henri Eggengoor, Tinus Valkman (1e helft), , Martin Otter, Gert Nijeboer, Harold Muis, Klaas Pullen, Harry Bolks (2e helft).
Leider: Wim Otten.
Afwezig: Marcel Rolfes.

Bruchterveld zaal laat zich verrassen.

De KNVB had voor de wedstrijd geen scheidsrechter ingepland en er was ook niemand te vinden buiten het team die beschikbaar was, daarom heeft Harry de eerste en Tinus de tweede helft gefloten.

In het begin van de wedstrijd had Bruchterveld de overhand, dit leverde ook meerdere kansen op maar deze werden niet verzilverd.
Na 13 minuten kreeg HHC een kleine kans en deze ging er ook meteen in, nog maar net van de teleurstelling bekomen of het 2e tegendoelpunt lag er ook al in.
Na deze tegenslag wist Bruchterveld zich te herpakken en bleef drukken op het doel van HHC, dit resulteerde net voor rust in de aansluittreffer, gemaakt door Harold na een op maat gegeven voorzet van Henri.

In de rust nam Tinus de wedstrijdleiding over van Harry.

In de tweede helft wist Henri al vlot de gelijkmaker te maken.
In de 33e minuut stond HHC echter alweer op voorspong, dit werd door Henri direct beantwoord met een tegendoelpunt.
HHC liet Bruchterveld komen en reageerde met snelle tegenaanvallen, hier was onze verdediging niet op berekend en dat resulteerde in no time in een niet in te halen achterstand van 3-8.
In de eindfase scoorde Henri nog een keer maar dat werd direct weer beantwoord door HHC en leidde tot een teleurstellende eindstand van 4-9.