HHC 10 – Bruchterveld 2 – 5
Woensdag 18 mei 19.00 uur
Scheidsrechter: B. Snippe uit Almelo
Doelpuntenmakers: Henri 3, Martin 1 en Jan 1
Spelers: Bernard (doel), Marcel, Henri, Martin , Harold Muis, Bert Meijerink en Jan Pullen
Coaches: Harro, Wim en Harry
Toeschouwer: Jan Schepers.
Verslaggever: T. Pattinama
————————————————————————————————————————————–
Hardenberg’85 2 – Bruchterveld  3 – 6 (1 – 4)
Woensdag 25 mei 22.00 uur De Meet
Scheidsrechter: N.Hadovic uit Deventer
Scoreverloop: 7e min Henri 0-1, 9e min H’berg 1-1, 11e min Henri 1-2, 19e min Gert 1-3, 21e min Harold 1-4, 27e min H’berg 2-4, 38e min Martin 2-5, 41e min H’berg 3-5 en 49e min Henri 3-6
Spelers: Bernard (doel), Marcel, Gert, Martin, Henri, Jan Pullen, Harold en Tinus
Coaches: Harry en Wim
Het is woensdagnacht half twee dat wij sporthal De Meet hebben verlaten. Het is dan stil in Hardenberg de mensen zijn gaan slapen de auto’s en de fietsen zijn levenloze dingen. De stad behoort nu nog aan paar enkelingen zoals Daniel Lohues die bij een verlaten Hardenbergse tankstation staat na zijn optreden in Heerde en wij zaalvoetballers die op weg zijn naar huis na een fantastische optreden tegen het tweede zaalteam van Hardenberg’85. Deze sportieve spannende wedstrijd was misschien wel onze beste wedstrijd van dit seizoen. In de tweede helft van het seizoen verzamelden wij veel punten en dat betekent dat wij het seizoen hebben afgesloten met een mooie misschien iets vertekende tweede plaats. Dat deze prestatie gevierd moest worden was overduidelijk, niet met gewoon pils maar tot ongenoegen van een aantal spelers met een speciaal zwaar biertje van de Veltins Brouwerij. Juist de spelers die het meest klaagde dronk het ene biertje na het andere.  Helaas hebben wij dit seizoen maar weinig Bruchtervelders op de tribunes gezien. Hopelijk zit het Vak J-V komende seizoen tot de nok toe vol want dat verdiend het zaalteam wel . Johan Cruijff heeft eens gezegd dat voetballers een eenzame leven hebben. Voor een zaalvoetballer geldt dit soms ook, weinig publiek, op onmogelijke uren op pad zoals ook deze woensdagnacht. Het blijft stil in Hardenberg en ook op de wegen die leiden naar de huizen van de spelers Baalderveld, Heemserbos, Dedemsvaart, Bruchterveld, Bergentheim, Ebbenbroek en Ommen. Als de mensen zijn gaan slapen is het stil in de straten. Ik wou dat ik nu eindelijk iemand tegenkwam waar ik zomaar hardop kon zeggen het zaalteam van Bruchterveld heeft een prachtig mooie seizoen gedraaid.
Ramses
Cijfers en feiten afgelopen seizoen
Niet alle wedstrijden zijn door de KNVB ingepland, heel vreemd hoewel er voldoende ruimte was om alle wedstrijden te laten spelen.
Eindstand
1.        Hardenberg’85 3 16-46 102-43
2.        Bruchterveld 1 18-34 97-82
3.        Gramsbergen 6 15-29 109-61
4.        Hardenberg’85 2 16-26 78- 68
5.        HHC 10 18-26 64-59
6.        Marienberg 1 15-24 60-48
7.        Gramsbergen 5 17-23 81-96
8.        Lutten SC 1 17-15 73-90
9.        HHC 11 17-10 55-104
10.      SCD 1 17-5 52-119
• Gemiddeld aantal doelpunten per wedstrijd: 5,38
• Grootste overwinning: 15-2 op SCD
• Grootste nederlaag: 2-16 tegen Gramsbergen 6
• Spannendste wedstrijd ooit: was misschien wel tegen kampioen
  Hardenberg’85 3, helaas in de slotfase met  5-3 verloren
• Terechte kampioen: Hardenberg 3
• Thuisbasis: De Meet
•  fotograaf: Harry Bolks
• Gefaald: KNVB, de bond heeft niet eens alle wedstrijden ingepland.
• Beste coaches: Wim en Harry
• De gezelligste momenten zijn: de niet geprogrammeerde momenten
• Mooiste doelpunt: teveel om op te noemen
• Aantal ingezette spelers: 14
• Dieptepunt:  Het overlijden van Joop Meijer de beheerder van
   sporthal de Meet. Jenny en kinderen nogmaals veel sterkte.
aanwezig gespeeld doelpunten
Gert Nijeboer 15 15 11
Tinus valkman 15 15
Harry Bolks 15 4
Harro Potgieter 9 8 3
Marcel Rolfes 9 8 2
Wim Otten 15 7 1
Henri Eggengoor 16 16 49
Bernard Geertman 18 16
Klaas Pullen 9 9 2
Martin Otter 16 16 20
Oproepspelers
Harold Muis 4 6
Jan Pullen 4 1
Wouter Huisjes 3
Bert Meijerink 1
tegenstander 2
Veel blessures: Harro Potgieter heeft in het verleden bij de jeugd van Heracles en Bergenthim veel blessures opgelopen en ook op het eind van dit seizoen ging het mis. In de wedstrijd tegen Lutten ging hij door zijn enkel. Om deze redenen heeft hij besloten om te gaan stoppen, jammer maar begrijpelijk. Harro bedankt voor je inzet en gezelligheid.  Harry  kampt al een hele lange tijd met een vervelende liesblessure en ook onze aanvoeder Wim klaagde zo links en rechts wat over kleine pijntjes. Klaas is weer aan het herstellen van een ribblessure die hij heeft opgelopen na een gemene overtreding. Hopelijk zijn de heren voor 8 juli allemaal fit want dan vindt de jaarlijkse kegelwedstrijden weer plaats op de hypermoderne banen van Roolfs Jaan. Harry verdedigt zijn titel.
Wij wensen iedereen een fijne zomerperiode.