Na een tweetal verloren wedstrijden tegen Gramsbergen 7 (4-1) en SC Lutten 2,3 (3-4) stond vandaag de wedstrijd tegen Bergentheim 6 op het programma!

Met een bijzonder team reisden we af richting sportpark Moscou!  Arno Godeke en Jos Nijman waren vandaag welkome versterkingen, naast drie jongens die na hun wedstrijd bij het derde ook nog bij ons aansloten! Top  allemaal

De wedstrijd begon rommelig op het zware , sompige veld in Bergentheim. Kansen waren er niet veel!

Na een kleine omzetting in het veld werden we wat dreigender en dat leverde een aantal kleine kansjes voor ons op!

Uiteindelijk viel het balletje goed en scoorde Jesse de 1-0! Dit was ook de tussenstand!

In de tweede helft volgende vele wissels en had het zware veld veel invloed op het spel!

Kansen kregen we zeker Max, Jesse, Boyan en Koen allen hadden ze de mogelijkheid om te scoren maar dit lieten ze na.

Mede door goed keeperswerk van Richard en het harde werken van onze verdedigers scoorde Bergentheim niet en eindigde de wedstrijd in een 0-1 overwinning en dus gingen de drie punten mee naar Bruchterveld!

Hier ook nog een korte reactie van doelpuntenmaker Jesse:

Volgende week spelen we om 12:30 uur thuis tegen DVC Dedemsvaart 7!