Ook het vierde heeft de competitie weer hervat met een thuiswedstrijd tegen HHC 17 – de hekkensluiter van de competitie!

De wedstrijd begon op het zeer hobbelig hoofdveld. Al werd er kort na het beginsignaal door scheidsrechter Waterink besloten om verder te spelen op het kunstgrasveld – een uitstekende keuze!

Het spelbeeld in de eerste helft was duidelijk – wij hadden de bal en de kansen! En zo bereikten we een ruststand van 4-0 met doelpunten van Jordy, Gerwin (2x) en Ronald.

In de tweede helft was het invaller Max, die snel de 5-0 maakte ook Roelof pakte zij doelpuntje mee (6-0)

Hierna daalde het nivo en kreeg HHC ook wat meer balbezit en kansjes. Dit resulteerde uiteindelijk in een doelpunt wat de eindstand bepaalde op 6-1!

Zie hieronder de reactie van Jesse op deze wedstrijd:

Volgende week spelen we uit tegen FC Ommen 9.