Afgelopen zaterdag speelde het vierde de altijd lastig uitwedstrijd tegen De Krim 3.

Onder leiding van oud topscheidsrechter Bert Slot werd het een hele leuke en sportieve wedstrijd – wat zeker het vermelden waard is want het is ook wel eens anders geweest!

Na een aantal kansen van beide teams was het De Krim dat door een foutje van onze kant op een 1-0 voorsprong kwam en dit was ook de ruststand.

In de tweede helft werd de druk steeds groter op het doel van de Krim en dit leidde tot de gelijkmaker (een eigen doelpunt) en uiteindelijk ook de verdiende 2-1 die gemaakt werd door Jesse!

Al met al een zeer geslaagde middag en een goede voorbereiding op het grandioze keetfeest ‘s avonds!

Helaas is de analyse van Jesse gister niet goed doorgekomen en niet toonbaar 😎

Maar de quote van hem “Het was toch een kutwedstrijdwil ik jullie niet onthouden.

Volgende week is er weer een wedstrijd, thuis tegen sv Gramsbergen 7.