Afgelopen zaterdag speelde het vierde een vroege wedstrijd tegen koploper DVC Dedemsvaart 7.

De eerste helft was een leuke wedstrijd waarbij wij controle hadden over het spel. Na een poosje spelen werd een goede voorzet van Tim netjes afgewerkt door spits Jesse 1-0!

Hierna kabbelde de wedstrijd een beetje door en waren er kleine mogelijkheden voor beide teams.

Vlak voor rust krijgen wij nog een vrije trap. Nick geeft een voorzet richting het doel en de van richting veranderde bal wordt netjes afgewerkt door Max: 2-0!

Helaas was dit het begin van een kansloze discussie tussen de scheids en een aantal spelers van DVC!

Ook na de aftap, uitten een aantal spelers van DVC nog steeds hun frustraties en mede hierdoor vond de scheids het mooi geweest en staakte de wedstrijd!

Jammer dat een tot op dat moment sportieve wedstrijd in de zesde klasse!!! op deze manier moet eindigen!

Volgende week spelen we uit tegen DVC Dedemsvaart 7!

Hierbij nog wel de reactie van Jesse na afloop in de kantine: