Vorige week speelden we uit tegen Dedemsvaart 7, achteraf een wedstrijd om snel te vergeten.

Vanaf het beginsignaal liepen we achter de feiten aan en stond het met rust 3-0! Na rust ging het ietsje beter maar konden we een terechte nederlaag niet voorkomen.

De doelpunten werden gemaakt door Johan en zeker het vermelden waard een geweldige vrije trap van Bennie.

Hier vind je ook nog de analyse van Jesse:

Afgelopen zaterdag speelden we thuis tegen Den Ham vijf een tegenstander waarvan we vorige keer verloren hadden. Een lastige tegenstander dus!

De wedstrijd begon onder herfstige omstandigheden en het was duidelijk dat het vandaag een leuke pot ging worden.

De eerst helft met de storm mee, verliep voor ons redelijk goed en door twee uitvallen kwamen we al redelijk snel 2-0 voor. Een klein foutje zorgde ervoor dat we met een 2-1 voorsprong gingen rusten.

Na rust – en dus tegen de storm in – waren we opnieuw erg effectief en scoorden we nog 4 keer waardoor het uiteindelijk toch een gemakkelijke overwinning werd!

Na krap 90 minuten floot Bert de sportieve  wedstrijd af en konden we weer drie punten bijschrijven!

Hieronder kan je nog de analyse van Jesse bekijken: