Het vierde wint overtuigend  in Mainbarg.

Na 3 keer in beker gespeeld te hebben stond er voor het 4eweer een competitie wedstrijd op het programma dit keer tegen Mariënberg 4 op sportpark Het Westerpark. De bekerwedstrijden leverden 1 overwinning op tegen Deto er werd met 5-1 gewonnen.

We waren zaterdag niet helemaal compleet, door verschillende oorzaken konden er een aantal niet bij zijn, wat spelers van het 3e kwamen ons zeker versterken hiervoor onze dank.

Dan naar de wedstrijd, we begonnen best goed konden makkelijk combineren en kregen al snel een paar grote kansen. Ook Mariënberg speelde voor de overwinning en kreeg daarbij ook de nodige kansen. De Tricolores kwamen op voorsprong door een subtiele goal van Ronaldinho Muis hij stiftte de bal mooi over de keeper. Voor de rust verdubbelde Boyan de score en zo gingen we met een 0-2 voorsprong richting de thee.

In de tweede helft hanteerden de Rood Zwarten af en toe de botte bijl, Bruchterveld ging daar soms ook in mee, dit was al met al niet sfeer verhogend. Max probeerde de bal af te kappen en struikelde, de scheidsrechter had medelijden en gaf een onterechte penalty. Jesse benutte dit buitenkansje nu wel een keer…..😎 Max maakte de 0-4 a la Minteh, hierop volgend deed Jesse Veltink ook nog een duit in het zakje door de 0-5 te maken.

Jesse Altena maakte de laatste goal van de middag, zodat het vierde nu koploper is in die zware 6e klasse. De keeper van Mariënberg was eigenlijk wel de beste van het veld, de wedstrijd was stevig er werd links en rechts nog wel eens wat uitgedeeld, een tijdstraf voor een speler van Mainbarg was het gevolg. Maar de 3 punten gingen in de tas mee naar Bruchterveld…!!

Hierbij ook de analyse van Jesse na afloop in Bruchterveld:

Wij hebben als team een koelbox gekocht deze kon zaterdag in gebruik genomen worden en ik mag wel zeggen het was een groot succes…!!

Zaterdag a.s. spelen we om 14.30 uur thuis tegen FC Ommen 11.