Na de eclatante overwinning vorige week tegen Kloosterhaar, stond afgelopen zaterdag de inhaalwedstrijd tegen SVV ‘56 3 op het programma.

Om 12.30 uur trapten we af en speelden we een redelijke eerste helft. Hierin waren beide teams aan elkaar gewaagd en kregen beide wat kansjes.

Een mooie  “voorzet” van Max verdween per ongeluk 😎 in het doel van SVV en bracht ons op een 1-0 voorsprong! Daarna had Jesse nog een uitgelezen kans op de 2-0 maar zijn kopbal ging jammerlijk naast.

Na rust, waarin een drietal omzettingen zijn gedaan, was het snel beslist. In een kleine 5 minuten tijd scoorde Max 2x en was de wedstrijd beslist.

Hierna volgden nog doelpunten van Roelof, Jordy en uiteindelijk toch Jesse en werd de eindstand van 6-1 bereikt!

Hieronder zie je de analyse kort na de wedstrijd van Jesse: