De 2e plaats in de competitie was dichtbij. We moesten in onze drie laatste wedstrijden 3 punten halen en dat leek zeker niet onmogelijk. Toch moest het uiteindelijk tegen Gramsbergen gebeuren want de 2 voorgaande wedstrijden verloren we. We begonnen wat voorzichtig maar de eerste kansen waren wel voor ons. Toch moest onze gelegenheidskeeper Erik ook al een aantal keren handelend optreden bij aanvallen van Gramsbergen. Het eerste doelpunt was uiteindelijk voor Gramsbergen die bij een snelle omschakeling één van hun spitsen 1 op 1 richting onze keeper stuurde. Dit werd beheerst afgemaakt en de 0-1 was een feit. Niet veel later was het ook al 0-2. De bewegelijke en snelle linksbuiten slalomde door onze verdediging en liet met een bekeken schot het nakijken voor Erik. Toch kwamen we voor rust nog terug tot 1-2 toen Marcel een mooie voorzet vanaf de linkerkant geplaatst binnenkopte. Na de rust weer een domper want Grambergen komt zelfs op 1-3. Het ontbrak ons niet aan veerkracht en als Jan Mark de 2-3 binnenschiet lijkt alles weer mogelijk. De gelijkmaker hangt vanaf dat moment in de lucht maar als deze niet valt is het toch Gramsbergen die maar één kans nodig heeft om de 2-4 binnen te schieten. De laatste goal van Gramsbergen is voor de statistieken. We eindigen deze competitie op de 3e plaats, een resultaat waarop we trots kunnen zijn gezien het niveau(en leeftijd) van onze tegenstanders dit seizoen.