Drie weken geleden is ook het seizoen voor het 3e elftal weer begonnen. Drie bekerwedstrijden hebben we sindsdien gespeeld.

De eerste was thuis tegen buurman v.v. Bergentheim 6. Na een stroeve start werd het uiteindelijk een gemakkelijke overwinning (5-1). Hierbij moeten we natuurlijk Bas Waterink van het “twidde” bedanken 💪🏻 die met drie doelpunten een grote bijdrage had in de eindstand! Verder scoorden Jordy Stegeman en Tim van der Veen.

De tweede wedstrijd werd gespeeld op de Boshoek tegen HHC 13. Tijdens deze wedstrijd werden voldoende kansen gecreëerd maar niet veel afgerond. Toch werd er een overwinning behaald (2-3)! Doelpunten zijn gemaakt door Jan Mark en Rob (2x). Goed te vermelden is dat Jari Godeke zijn debuut maakte in het derde..!

Afgelopen zaterdag speelden we de laatste wedstrijd thuis tegen Hardenberg ‘85 5. Hierover is niet veel te melden alleen dat we een relatief gemakkelijk overwinning hebben geboekt, 5-0. De doelpunten werden gemaakt door Rob, Robbin, Jari, Gerwin en Alwin.

Hiermee zijn we eerste geworden in onze poule en gaat ons bekeravontuur 🏆🏆verder!

Volgende week start de competitie met een thuiswedstrijd tegen Oranje Nassau 8 (14:30 uur).