Het Twidde zet Grambargn opzij

Vandaag de thuiswedstrijd tegen de Groen- Witte apen uit Gramsbergen op het programma onder prima omstandigheden om 14:30 uur aftrappen op veld 2

We begonnen de wedstrijd wat voorzichtig, gaven Gramsbergen ook wel het gevoel mee te kunnen in de wedstrijd, nog even terugdenkend aan de uitwedstrijd, waar we ze met 0-5 van de mat speelden niet de juiste start.

De eerste kwamen we zowel op links en rechts aantal keer goed door en kregen daardoor ook wel wat halve kansen, na 25 min. een lange trap van Jonne mooi over de zijkant op Rik, die speelt zich goed vrij en maakt de terechte 1-0. Het was ook gelijk het moment voor  de niet fitte Max om te wisselen, Guus kwam op zijn plaats.

De eerste helft zijn we de betere ploeg maar weten dit niet in doelpunten uit te drukken, maar eens richting de thee en luisteren wat Harold zijn mening is.

Fris stappen we na rust het veld weer op, laten ook in de tweede helft het terechte verschil op de ranglijst zien, pas in minuut 62 weten we het net weer te vinden, Guus scoorde via de rebound de 2-0. Dat laatste beslissende balletje, welke altijd op tijd en met de juiste snelheid moet zijn, ontbrak vandaag een beetje, maar dat kan in de volgende wedstrijden zomaar weer anders zijn. Vandaag de 3e punten in de tas, en dan is het lekker zitten op het terras op de Noppenweide hoor…

Grambergen bleef geloven in een resultaat en voetbalde gewoon mee en kwam ook nog een keer gevaarlijk door, in de 80e minuut maken zij de 2-1 via wat botsingen, wel of geen ingooi voor ons, tja 2-1 werd het en bleef het.

Grambergen blijft houder van de rode lantaarn en het Twidde staat gewoon op een zeer verdienstelijke 4e plek in die 3e klasse…..!!!

Volgende week 14:45 uur uit tegen de nummer  acht  Deto 3, wederom de mogelijkheid er een mooie zaterdag van te maken.