Afgelopen zaterdag mocht het twidde aantreden tegen Lutten 2. De tegenstander die vorig jaar nog in de 2e klasse uitkwam is 1 van de kandidaten die mee gaan strijden om de bovenste plekken. Het beloofd dus een zwaar dagje te worden op de Noppenweide, waar  de lucht nog grijzer was dan de gemiddelde 50 plusser . maar met 1 kleine bui (van 24 uur) wou de bal snel rollen op  het kunstgrasveld.

Het twidde had de 1e helft duidelijk de overhand en naar een paar goede aanvallen had de bal toch wel een keer het net mogen raken. Het goede spel werd vlak voor rust toch beloond, naar een strakke voorzet van Frank kreeg de verdediger die het schot wou blokken de bal tegen de arm en Meneer Meijer de scheidsrechter van dienst wees naar de stip. De Routinier Tim van der Veen mocht aanleggen vanaf 11 meter die hij feilloos binnenschoot. Zo ga je toch met een heerlijk gevoel de kleedkamer in.

De 2e helft gingen we (het twidde) met een goedgevoel het veld op.

Maar dit keer was het niet bruchterveld dat de overhand had, lutten die wat tactische wisselingen doorbracht in het veld pakten voor hun goed uit. Bruchterveld had het moeilijk op het middenveld en lutten werd steeds dreigender. Maar gelukkig hebben wij ook een doelman met klasse die maar weer eens bewijst een goed lijn keeper te zijn. Het einde van de wedstrijd nadert maar daar komen dan toch de Luttenaren die de 1-1 en snel daarna de 1-2 maken waardoor we met lege handen staan.

Net zoals vorige week in den ham laten we het in het slot van de wedstrijd liggen. Met een goede  1e helft waar wij als team mee verder kunnen alleen nog iets efficiënter met de kansen leren omgaan kunnen wij volgende week de mannen van PH uit Almelo het zeer moeilijk maken.

Tot ziens in Almelo bij de aftrap op de Schelfhorst om 12:30 uur(op veld 3)