Het 2e is er weer niet in geslaagd om de volle buit te pakken!
Met wat wisselingen in het spelersmateriaal ten opzichte van vorige week, mochten wij vandaag aantreden tegen Hulzense Boys.
In een rommelige 1e helft kwamen beide ploegen moeilijk tot kansen!
De beste mogelijkheid was voor Fons die uit een voorzet vanaf rechts de bal op de paal kopte.
De wedstrijd speelde zich vooral op de helft van Hulzense Boys af, maar echte kansen wisten wij in  het eerste bedrijf niet meer te creëren. Het ontbrak hem vaak aan de eind pass.
Dat er in de 2e helft een schepje bovenop moest was dan ook duidelijk.
In de 60e minuut dan het eerste hoogtepunt van de wedstrijd. Mark kon met een lange bal Guus bereiken. Guus kon alleen door lopen naar de keeper en wist 1 op 1 koeltjes af te ronden. 1-0!
Wie dacht dat er wat meer rust in spel zou komen kwam bedrogen uit. Hulzense Boys wist Bruchterveld wat meer op eigen helft te drukken, maar echte kansen leverde dit voor hun echter ook niet op.
In de 75ste minuut leek een diepe bal een prooi voor Roy te worden. Helaas zorgde een polletje ervoor dat de bal onder hem door ging en dat de spits zo door kon lopen naar Koen. Deze speelde Koen vakkundig uit en wist zo af te ronden. Een domper dus.
We moesten weer van voor af aan beginnen. Een paar vrije trappen die voor het doel werden geslingerd zorgden nog voor een paar hachelijke momenten in het strafschopgebied van Hulzenseboys op. Helaas leverde dit geen doelpunten op.
De beste kans kwam in de 85ste minuut toen Tim, KJ de hoek in stuurde. KJ wist een prima voorzet af te geven die bekwaam door Ronald in het net werd gewerkt. Helaas had de man met de vlag net een vuiltje in het oog en betichte KJ van buitenspel….uiterst twijfelachtig. In de verder zeer sportieve wedstrijd werd er verder niet meer gescoord.
En zo speelde het Twidde voor de 6e keer gelijk dit seizoen.
Volgende week mogen we het opnieuw proberen, dan de derby tegen Gramsbergen.