Bruchterveld 2 – Hollandscheveld 2

Bruchterveld verzuimd punt(en) te pakken in thuiswedstrijd.

Op deze gure 18 Novemberdag mocht het 2de aantreden tegen Hollandscheveld 2
Op voorhand weinig bekend over deze tegenstander dus maar gewoon ons eigen spel spelen wat de laatste weken wel goed lukt.
Op het natte kunstgras beginnen wij de wedstrijd goed
Ons team staat goed en Hollandscheveld krijgt weinig kansen helaas geld dat ook voor ons.
Maar in de 25e minuut krijgen wij een vrije trap van ongeveer 30 meter van de goal, een goeie loopactie van Gerjon en een nog net zo goeie trap van Tim lijkt onze 1 goeie kans te worden. Helaas weet Gerjon de bal net niet goed onder controle te krijgen en kan er een verdediger tussen komen.
De wedstijd gaat verder en echte kansen zijn er niet.
Dus zonder al te veel spektakel zoeken wij de thee op.

Nadat de nodige punten besproken zijn gaan we met goeie moed de 2de helft in.
Spelbeeld een beetje hetzelfde wij staan goed zetten druk op de goeie momenten.
1 van onze mindere punten van deze wedstijd is dat we net wat te vaak buitenspel staan, wat natuurlijk ook wel de verdienste van Hollandscheveld is want hun staan goed op lijn.
Na 15 minuten gespeeld te hebben in de 2de helft raakte op het 1ste veld Wouter geblesseerd dus moest onze sluitpost Koen onverwachts gewisseld worden.
Gelukkig stond er een reservekeeper paraat in de vorm van Mark Sandink.
Even wennen met een andere keeper onder de lat en dat liet zich gelijk blijken, bij een voorzet van Hollandscheveld die strak voor de goal werd gegeven was er toch wat onzekerheid bij de verdediger van Bruchterveld en tikte deze langs onze eigen keeper.
Niet helemaal verdient en een flinke domper voor ons gezien dat we tot dan toe niet veel hadden weggegeven.
Maar de koppen omhoog en proberen die goal te maken
Dit lijkt te gaan lukken als er een bal over de verdediging word gespeeld en Tim alleen op de keeper gaat en de bal over hem heen wipt de goal in alleen is er voor buitenspel gefloten terwijl het toch Bas was die buitenspel stond en niet Tim.
Wij gaan verder opzoek naar het nodige doelpunt en gaan aanvallender spelen.
Hier en daar nog wel kleine kans maar het wil ons vandaag niet lukken.
De scheids fluit af en wij lopen wat op zijn minst een punt had moeten zijn mis.

Verdedigend niet veel weggegeven maar wel een doelpunt tegen en zelf geen doelpunt maken helaas.
Als wij in de komende wedstijden het net wat vaker weten te vinden zullen wij ook de nodige punten binnen harken.

Volgende week spelen wij tegen en bij Avereest Om 12:45