Zaterdag a.s. de uitwedstrijd tegen de Geel – Zwarten uit Ommen op het programma, eindelijk weer een wedstrijd om het echie voor de Tricolore’s. 14.30 uur aftrappen in Ommen op Sportpark Westbroek, onder leiding van scheidsrechter M. Drenth.

Kijkend naar de ranglijst zien we dat Bruchterveld op een 11e plaats staat met 11 punten uit 13 wedstrijden, die ranglijst laat ook gelijk zien dat het ontbreken van kunstgras in ons nadeel is, de afgelaste wedstrijden dienen nog ingehaald te worden tevens zijn de trainingsomstandigheden  momenteel verre van ideaal. Gelukkig komt hier verandering in, nog even geduld…

Bruchterveld liet trouwens wel prima spel zien op nepgras, de oefenpotjes waren zinvol en de mannen van trainer Bouwmeester haalden een heel behoorlijk niveau, aldus “de geleerden”.

Bizarre uitslagen op andere velden de afgelopen weken, de 18-0 overwinning van de Garmsbergers op Storica haalde zelfs de landelijke pers, de teller van de Groen – Witten staat nu op 60, dit kan nog wel eens goed van pas komen in de uiteindelijke afrekening in de 3e klasse C, de mooie klasse waar het ongemeen spannend is.

Om ons heen op andere velden interessante duels, wat te denken van VHK-SEH, Lutten-Gramsbergen, kan Storica zich herstellen tegen WZC, kortom voor elk wat wils, geen moment saai tot nu toe.

Onze tegenstander OZC drukt zijn neus uitdrukkelijk tegen het venster met een aantal puike overwinningen staan ze op plek 4 op de ranglijst en een 2e plek in periode 2 geeft de Ommenaar het gevoel dat er wat te halen is dit seizoen, terecht ook…!

Bruchterveld zal zaterdag voor een resultaat moeten knokken, voor elke (nep) spriet zal gestreden moeten worden, het vertoonde oefenspel zal ons moeten sterken dat er in Ommen best wat mogelijk is, OZC heeft een goedvoetballende ploeg waar wij ons aan op moeten trekken.

Zet em op Bruchterveld, succes…!

Louis van Gaal gaf onlangs nog aan ( waar ik met dan maar bij aansluit…)

”It’s always the goals that are counting”