Zaterdag a.s. de topper in de 4e klasse, vv Bruchterveld tegen PH Almelo, om 14:30 uur zal scheidsrechter Wildeboer fluiten voor het begin van de wedstrijd. De nummer 2 tegen de komende kampioen.

Wie kan als eerste punten pakken van de ploeg van de trainers Bouck / de Grave uit Almelo, dat is al wekenlang de vraag bij de verschillende tegenstanders, feit is wel dat PH elke zaterdag dichterbij haar eerste competitie-verlies komt.

PH heeft een goed voetballende ploeg en is een paar maten te groot voor de 4e klasse, ze laten dat ook wekelijks zien met dikke uitslagen, 102 doelpunten voor en maar 11 tegen…., dat zijn pupillen getallen.

In de uitwedstrijd, oktober 2017, verloren we met 5-2, we speelden daar een heel behoorlijke pot, we hielpen PH in het zadel door wat fouten te maken, iets wat we ons vandaag niet mag overkomen.

Vorige week zetten we Daarlerveen eenvoudig opzij, in het verslag kwam daarbij nog het woord bonus ter sprake, nee….daarbij bedoelen we niet de bonus van de ING topman die redt zich wel.

Bonus-punten tegen de gedoodverfde kampioen dat zijn punten die men niet verwacht, maar toch als extra worden gezien, een gelijkspel of wie weet een overwinning ligt echt op de loer…..!!

Ons aller voorbeeld JC zei ook eens:

“Als iedereen zijn taak uitvoert speel je op zijn minst gelijk”

Als we die afspraak vandaag eens maken, ons spelletje spelen zoals we kunnen , onze tekortkomingen netjes verbergen, niet onder de indruk zijn van onze tegenstander en alle bijbehorende getallen, zie ik vandaag een grote kans op een goed resultaat.

Bruchterveld kom op…!!

Wij wensen u een mooie en sportieve wedstrijd en veel kijkplezier…!!