Gisteravond speelden de eerste elftallen van vv Bruchterveld  en vv Kloosterhaar een oefenpotje tegen elkaar op het mooie kunstgras van de Noppenweide.
Onder het prachtige LED licht, maar in een harde wind met soms felle regenbuien begon Kloosterhaar wat beter aan de wedstrijd, maar kreeg Bruchterveld tegen de harde wind in de eerste kansen. Deze ontstonden met name over links via Rob Meijerink, maar Bas Waterink (2x) en Jarno Otter  lieten deze helaas liggen.
Kloosterhaar toonde zich wat volwassener en vooral balvaster.
De eerste beste mogelijkheid was ook meteen een doelpunt.  Knullig balverlies van Niels Lubbers leidde direct tot de 0-1.
En even later zag de verdediging er ook niet geweldig uit, toen een hoge voorzet van Nijeboer bij de tweede paal achter Godeke werd gewerkt.
Beide teams misten nogal wat vaste waarden en dat was zeker te merken.

Na de rust probeerde Bruchterveld wel de aansluiting te vinden, maar juist toen je dacht dat er wellicht wat in het vat zat, lag de bal er aan de andere kant weer in. Opnieuw balverlies, deze keer Roland Strijker, leidde dit tegendoelpunt in. Al stond de doelpuntenmaker dan ook wel erg vrij.
Zo kabbelde de wedstrijd naar het steeds koudere einde.
Eindstand 0-3.

Al met al wel een nuttig oefenpotje met een vrij weekend voor de deur, daar waren de trainers Keuken en Machielsen (die een uurtje later zijn contract verlengde) het wel over eens.

Doelpunten van Martijn Lescher (2x) en Ivan Schipper.

Opstelling Bruchterveld:
Godeke; Ros, Otter, R.Lubbers, Frank Altena; Reinders (Lenters), Strijker, N.Lubbers (Op de Haar); Meijerink, Waterink (M.Huisjes), Odink