Bruchterveld naar de Krim

Zaterdag a.s.. de altijd lastige uitwedstrijd tegen de Geel-Zwarten uit de Krim, aanvang 15:00 uur… op Sportpark Horstra’s Wijk onder leiding van scheidsrechter M. van der Lei..

De tweede wedstrijd in de belangrijke drieluik ( Kampen, DKB en HTC)  voor de Tricolore’s, de eerste werd jammer genoeg verloren tegen vv Kampen, de eerste helft was Bruchterveld niet bij de les, dat zal vandaag anders moeten.

De Krimmenaren staan op een keurige tweede plek, met 9 wedstrijden 22 punten hijgen ze HTC flink in de nek. DKB wist thuis wel te winnen van Kampen dus met de vorm zit het wel goed bij de ploeg van trainer Kloosterman.

Bruchterveld zal de komende weken toch de punten moeten pakken om al niet voor de winter op een ( te) grote achterstand te komen, met 12 punten uit 7 wedstrijden sta je op plek 7, 3x winst, 3x gelijk  en 1 verliespartij, tja dat is niet waar we vooraf op gehoopt hadden.

Trainer Keuken heeft bijgetekend, das goed nieuws, spelersgroep en trainer hebben de juiste klik met elkaar, zou mooi zijn als dat zaterdag uitbetaald wordt in 3 punten.

Heb de statistieken er niet bijgehaald maar dat we structureel moeite hebben met DKB is een understatement, Sinterklaas wordt  daar om 13:00 uur warm onthaald, maar dat zegt helemaal niks over het weggegeven van cadeautjes, “helemoal niks veur niks” is al jarenlang het motto aan de Horstra’s Wijk, Bruchterveld zal vol aan de bak moeten om daar een resultaat neer te zetten.

Van belang is dus om zaterdag vanaf het begin bij de les te zijn, trainer Keuken zal trachten dit tussen de oren te krijgen:

“Tactiek is niet je man uitschakelen of zo…… nee, het is weten waar je mee bezig bent.”

Succes Bruchterveld….!!!