Zaterdag a.s. spelen de Tricolore’s de uitwedstrijd tegen de trotse koploper HTC Zwolle, aanvang 14.30 uur op sportpark Pelikaan, dhr. R. Hoornstra is door de KNVB aangewezen om de wedstrijd te leiden.

De Zwollenaren hebben dit seizoen al 14x gewonnen, 1x gelijk en nog maar 1 verliespartij, dan sta je terecht bovenaan, de afgelopen weken scoren ze er ook lekker op los, laatste 3 wedstrijden was het 15x raak, over goede flow gesproken….

Alleen Wilsum wist de ploeg van trainer van Dijk een keer klop te geven, de Tricolore’s waren er thuis dichtbij, met een 2-3 overwinning moest men de Zwollenaren laten gaan jammer genoeg.

Vorige week deelden we de punten met Wijthmen, waar een overwinning meer welkom was geweest, die 4e plek waar een 5-tal ploegen op zitten te azen ( Kampen, Bruchterveld, Lemele, Wijthmen en ’s Heerenbroek), er van uitgaande dat deze plek nog een mogelijkheid geeft voor een toetje aan het eind van de rit. Volop strijd dus op de andere velden.

Voor de ploeg van trainer Keuken ligt er zaterdag een grote uitdaging, HTC verslaan en zo de andere titelkandidaten  DKB en Daarlerveen helpen in de strijd om het kampioenschap,  maar belangrijker nog, ons zelf mengen in die  kop van die achtervolgende groep daar zal de ploeg alles aan willen doen.

Succes Bruchterveld….!!!!