Bruchterveld ontvangt vv Kampen

Zaterdag begint een belangrijke drieluik  voor de Tricolores  om te beginnen met de thuiswedstrijd tegen Kampen, om 14.30 uur aftrappen onder leiding van scheidsrechter E.W. van der Velde.

Onze gasten zijn het seizoen goed begonnen, met nog maar 1 verliespartij staan ze op plek 3, met 24 doelpunten voor zijn ze de meest scorende club in de competitie. Daarentegen wel 15 keer de bal uit het net moeten vissen, verdedigen blijkt ook daar lastig te zijn.

Kampen wil perse bovenin mee blijven doen, dat was aan het begin van het seizoen de doelstelling en daar is niks in veranderd. Vorige week de punten (onnodig volgens trainer Zaki)  in de Krim gelaten dat is men vandaag zeker niet van plan.

De mannen van trainer Keuken wonnen vorige week de judopartij in Marle met een koka en een yuko wist men de 3 punten mee te nemen, geen wedstrijd die spelers en staf nog lang zal heugen , het teamuitje nadien zeker wel… goed zo, teambuilding is ook een onderdeel van de strijd…!!

Vandaag dus de start van 3 belangrijke wedstrijden voor vv Bruchterveld, nemen we vanaf 14:30 uur het heft in handen en laten Kampen gelijk zien dat er niks valt te halen op de Noppenweide..?

Bruchterveld wil meedoen in de top, we krijgen vaak de complimenten voor onze spelopvatting en terecht…., we kunnen  prima voetballen, 100% inzet en met de juiste wedstrijdmentaliteit zijn dit de ingrediënten voor een overwinning op de zaterdagmiddag.

Jammer genoeg moeten de Kampenaren daar vandaag de dupe van worden, tis nie anders…!

Kom op Bruchterveld….!!