Vv Bruchterveld – NWVV

Aanvang : 14.30 uur

Scheidsrechter : S. Vos

Hartelijk welkom op ons mooie Sportpark de Noppenweide in Bruchterveld, vandaag de wedstrijd tegen NWVV, de voetbalvereniging uit Nieuw-Weerdinge.

Onze gasten hebben tot nu toe twee punten gehaald uit vijf wedstrijden, met twee keer een gelijkspel tegen DKB en Avereest hebben de Nieuw – Weerdingers het lastig in de 4e klasse D, een kleine vereniging met een smalle selectie dat is iets wat wij ook maar al te goed kennen…..gevolg van dit alles is plek 11 in de competitie, maar ook zeker aansluiting met de teams daar vlak boven.

Vijf wedstrijden tot zover gespeeld, “het kan nog alle kaant’n op” in de competitie en in de beker op 20 oktober om 20.15 uur in Raalte…!

De mannen van trainer Keuken hebben vorige week in Zweeloo de punten gedeeld, en blijven daardoor in de top van de ranglijst. Op voetbal.nl staan we een mooi eind boven NWVV, maar op het veld zal dit tot uiting moeten komen, snel de aanval durven zoeken betekent soms risico nemen, je tegenstander dwingen tot keuzes dat levert doorgaans mogelijkheden op…..!

“Als ik een bal aan de voet heb die ik wil afspelen, dan moet ik rekening houden met mijn bewaker, de wind, het gras, en de snelheid waarmee de spelers lopen. Wij, voetballers,  berekenen de kracht waarmee je moet schoppen en de richting waarin in één tiende van een seconde. Een computer doet daar zéker twee minuten over!” (JC)

Wij wensen u een prettige en sportieve wedstrijd.