Bruchterveld ontvangt koploper HTC

Zaterdag ontvangen de Tricolore’s HTC uit Zwolle, scheidsrechter is dhr. Brouwer, er wordt om 14:30 uur afgetrapt.

Onze gasten staan momenteel op plek 1 van de 4e klasse zaterdag, 9 wedstrijden heeft tot nu toe 23 punten opgeleverd, 7x winst en 2 keer gelijk is een resultaat waar men in Zwolle best tevreden over kan zijn. De mannen van trainer van Dijk speelden gelijk tegen Kampen en Daarlerveen, laat dat nou ook net de ploegen zijn waar Bruchterveld zich mee kan en wil meten.

HTC is een club met 600 leden, en wil graag de weg omhoog vinden in het amateurvoetbal, Bruchterveld zal zaterdag even op de HTC-rem willen trappen…!

De mannen van trainer Keuken leverden een goede pot af in de Krim, met 1-3 werden de Krimmenaren duidelijk opzij gezet, op de juiste momenten toeslaan en met prima veldspel liet Bruchterveld zien waar het toe in staat is.

Vandaag zal dit ook zeker nodig zijn om HTC te verslaan, vol enthousiasme en beleving werd er getraind deze week, mooi om te zien, mooier nog is dit mee te nemen naar die zaterdagmiddag om 14:30 uur…..

Bruchterveld wil heel graag aanhaken bij de top van de 4e klasse, daar hebben we de ploeg voor, daar hoeven we niet omheen te draaien, maar daarvoor moeten we wel het beste in onszelf naar boven halen, als we vandaag op zoek gaan naar die overwinning ben ik ervan overtuigd dat we hem tegenkomen…!!!

Succes Bruchterveld…!!!