Beste voetballiefhebbers,

Zaterdag staat er wederom een belangrijke pot op het programma in de 4e klasse, wij zijn gastheer voor onze vrienden uit de Krim.

Om 14.30 uur zal scheidsrechter Hof fluiten voor het begin van deze derby tegen de Geel-Zwarten, we heten spelers, begeleiding en natuurlijk de supporters van harte welkom op de Noppenweide in Bruchterveld.

Op de ranglijst was DKB lang een geduchte opponent voor ons maar op 31 maart tegen Daarlerveen werd een beroerde serie gestart verliezen in Daarlerveen was het startsein voor een paar mindere resultaten op rij, waardoor aansluiting met de top werd verloren jammer genoeg voor de Geel-Zwarten.

Onze uitwedstrijd in de Krim was er een om heel snel te vergeten, “gien poot an de trapper” kregen we daar,  poeh dat viel rauw op ons dak toen….

Voor ons was die  wedstrijd trouwens wel een keerpunt, vanaf dat verlies zetten de mannen van trainer Keuken een goede serie wedstrijden op de mat.

Vorige week tegen het stugge Lemele een 0-5 overwinning dat was prima, concurrent Avereest bracht PH de eerste nederlaag toe, daarmee zijn ook de twee teams genoemd die voor plek twee in de race zijn en de daar bijbehorende periode titels.

Vandaag zullen we zeker ons beste pootje voor moeten zetten om DKB over de knie te leggen, geen makkelijke tegenstander dat weten we al jaren, maar in de huidige vorm moeten we kunnen zegevieren.

Gewoon op zoek gaan naar die overwinning, dan komen we em vanzelf wel tegen…!!!

Wij wensen u een plezierige en sportieve wedstrijd en veel kijkplezier…!!