A.s. zaterdag om 14.30 uur zal scheidsrechter Maathuis fluiten voor het begin van de ontmoeting van vv Bruchterveld tegen Daarlerveen, de nr 2 tegen de nummer 12 van de 4e klasse D oost.

Onze gasten hebben een moeilijk seizoen tot dusver, waar vorig seizoen nog met grote regelmaat punten werden gepakt, is het in deze jaargang kommer en kwel, 13 wedstrijden 0 punten is niet wat men verwacht had.

De wedstrijd in Daarlerveen was een magere 1-2 overwinning voor de Tricolores een vanzelfsprekendheid wordt het dus vandaag niet…!

Daarlerveen zal elke zaterdag dichterbij de eerste overwinning komen, dus we moeten op onze hoede zijn.

De mannen van trainer Arjan Keuken, hebben de smaak aardig te pakken, een 9-klapper tegen BZSV Borne, een goede pot in Balkbrug en een degelijke overwinning in Rijssen, zorgt voor een goede flow (is een geestestoestand waarin we geluk ervaren omdat we positief en intensief bezig zijn met een te behalen doel).

Een goede uitslag neerzetten is een must, willen we een rol van betekenis spelen in het verloop van de 4e klasse D Oost.

Wij wensen u een mooi en sportieve wedstrijd toe en veel kijkplezier…..!