Bruchterveld – Gramsbergen 4. 5-5 (1-1)

Dinsdag 21 januari 20.30 uur
De Slag Hardenberg
Scheidsrechter: Bert Looms (Almelo)

Spelers: Bernard Geertman (doel), Gert Nijeboer, Jarno de Weerd, Arno Godeke, Tim van der Veen, Gerjon Otten, Martin Otter en Henri Eggengoor.

Coach: Harry Bolks

Scoreverloop: 6e min Jarno 1-0, 11e min Gramsb 1-1, 27e min Martin 2-1, 31e min Gert 3-1, 32e min Gramsb 3-2, 33e min Henri 4-2, 42e min Jarno 5-2, 43e min Gramsb 5-3, 50+1 min Gramsb 5-4, 50+2 min Gramsb 5-5.

Wij zaalvoetballers zijn de koning van de gelijke spelen, maar deze keer was het wel een hele zure. Onder toeziend oog van veel publiek (0) onderschepte Jarno de bal en scoort zelf de 1-0 goed binnen. Verder ging de eerste helft gelijk op wat dan ook resulteerde in een 1-1 ruststand. De 2-1 van Martin kwam voort uit een mooi voorzet van Henri. Ook de 3-1 was er eentje om in te lijsten. Alles klopte aan dit doelpunt dat uit een mooie loopactie van Gert en mooie pass van Tim tot stand kwam. Door mooie goals van Henri en Jarno kwamen wij op 5-2 te staan. Het werd nog even spannend toen Gramsbergen de 5-3 maakte. Met nog 2 minuten op de klok leek de overwinning dan binnen te zijn maar door een vervelende enkel blessure van Gerjon lag de wedstrijd toen paar minuten stil. Nadat Gerjon van het veld werd gedragen waren wij van slag, ver in de blessuretijd wist Gramsbergen nog 2 x te scoren. Gerjon spoedig herstel gewenst. Eerst volgende wedstrijd 3 februari in Westerhaar om 21.30 uur tegen Deto.