PH1 – Bruchterveld 1 3-11(3-4)

Maandag 12 november 21.30 uur
IISPA hal te Almelo
Scheidsrechter: G.J. Hennink (Vriezenveen)

Spelers: Bernard Geertman, Harold Muis, Tim v.d. Veen, Jarno de Weerd, Gert Nijeboer, Klaas Pullen en Martin Otter
Coach: Niet gezien

Scoreverloop: 2e min Tim(0-1), 4e min Harold(0-2), 5e min(1-2), 7e min Martin(1-3), 9e min Jarno(1-4), 15 min(2-4), 22e min(3-4), 26e min Martin(3-5), 27e min Jarno(3-6), 33e min Harold(3-7), 36e min Gert(3-8), 42min Tim(3-9), 45e min Tim(3-10) en 48e min Gert(3-11).

Maandag avond stond de wedstrijd tegen ‘’rode lantaarn’’ PH op het programma, wij als dorpelingen mochten naar de grote stad Almelo, met de grote sporthal genaamd ‘’Topsporthal IISPA’’. Heel geschikt voor ons dus. Eerst door het doolhof zoekend naar de juiste kleedkamer en de scheidsrechter van dienst had ook geen haast waardoor we rond 21:45 begonnen aan de wedstrijd.

Na 5 minuten was het al wel duidelijk, wij waren sterker en stonden al met 2-0 voor, waarvan het 2e doelpunt gescoord werd door Harold, die zijn rentree maakte in het zaalteam na zijn blessure. Binnen 9 minuten stond het al 4-1(Doelpuntenmakers: Tim, Martin en Jarno).  Vervolgens werden wij erg nonchalant en gunde deze aardige en sportieve jongens uit Almelo ook wel wat.  Zo prutsten wij de eerste helft maar wat aan en stond het met rust plots 4-3. Na wat overleg onderling maar weer besloten het tempo iets op te schroeven.

De 2e helft werd orde op zaken gesteld en weer wat geconcentreerder gevoetbald en bouwden we de voorsprong verder uit. In de eerste 2 minuten na rust scoorden Martin en Jarno de 3-5 en de 3-6. Vervolgens leek het de keeper een goed idee om mee te gaan voetballen, Harold wist hier wel raadt mee en maakte de mooiste van de avond met een perfect lobje over de keeper heen. Met een stand van al 3-8 pakte Tim (2x) en Gert ook nog hun extra doelpunten mee. Eindstand 3-11.

Doelpuntenmakers:

Tim 3x

Harold 2x

Gert 2x

Martin 2x

Jarno 2x

Dit betekent dat na 7 wedstrijden de maximale 21 punten is behaald, met een doelsaldo van 52-21. Volgende week dinsdag staat de volgende wedstrijd op het programma tegen ZVO 5, de wedstrijd wordt gespeeld in de Slag om 21:30.