HHC 4 – Bruchterveld 1 2 – 2 (2 – 1)
Woensdag 4 december 21.30 uur
De Slag Hardenberg
Scheids: Frank Geerdink uit Deurningen

Voorprogramma: HHC zaal 1 – Wijchen zaal 1 (ruime overwinning HHC)

Spelers: Bernard Geertman (doel), Gert Nijeboer, Roelof Richterink, Gerjon Otten, Jarno de Weerd, Martin Otter en Henri Eggengoor.
Coach: Wim Otten en Klaas Pullen
Algemene dienst: Harry Bolks en Tim van der Veen.

Scoreverloop tegen HHC 4: 7e min HHC 1-0, 11e min HHC 2-0, 13e min Henri 2-1 en 36 min Henri 2-2

Het zaalteam is in de derde klasse nog steeds ongeslagen, zes wedstrijden gespeeld, twee overwinningen en maar liefst vier keer gelijkspel. De jonkies van HHC begon voortvarend aan de wedstrijd. Door een goede aanval kwam HHC al vrij snel op voorsprong. Ook de 2-0 liet niet lang op zich wachten. Na de snelle 2-0 achterstand raakte wij niet in paniek. Na een mooie combinatie tussen Gerjon en Henri wisten wij voor wisseling van speelhelft de aansluitingstreffer te scoren. Wij kwamen steeds beter in de wedstrijd en wat resulteerde in de gelijkmaker, dit doelpunt van Henri was van grote klasse. HHC nam geen genoegen met een gelijkspel en ging met een mee spelende keeper op avontuur maar dat ging niet zonder risico’s. Roelof Richterink, die zijn debuut maakte en dat zeer verdienstelijk deed wist bijna de meespelende keeper te passeren, maar helaas mocht dat niet zo zijn. In een ongelooflijke spannende slot golfde het spel heen en weer met goede kansen voor beide teams. HHC kreeg misschien nog wel de grootste kans op de overwinning, via een mooie aanval kwam de bal voor de voeten van Koen Dijk, gelukkig is Koen beetje Bruchtervelds -gezind, hij had eigenlijk de 3-2 moeten scoren. Voor beide teams en voor Jeanette en Tinus een opluchting toen de goed leidende scheids uit Deurningen voor het einde van deze sportieve wedstrijd floot. Beide teams konden goed leven met dit terechte 2-2 gelijkspel. Volgende wedstrijd staat voor aanstaande maandag gepland dan spelen wij om 21.15 uur in sporthal De Binder.