Zaal 2 bekert verder

Vanavond stond de aftrap van het seizoen voor zaal 2 van vv Bruchterveld op het programma, om 20.30 uur aftrappen in en tegen Hardenberg HHC zaal 8. Een bekerwedstrijd met gelijk de knock-out.

Bruchterveld trad aan met de volgende spelers:

Wouter Huisjes, Niek Huisjes, gebroeders Jesse en Dani Altena, Jorn Spijkers, Thijs Otten, Max Smit en de nog niet geheel fitte Boyan de Jong als leider op de bank.

De eerste helft waren de beide teams redelijk aan elkaar gewaagd kenmerkend waren de vele onnauwkeurige passen, uiteraard was het ook weer wennen na zo’n lange stop. Kleine kansen waren er aan beide zijden, goed keeperswerk vooral aan Bruchterveld zijde voorkwam achterstand.

Gaande de wedstrijd kwam Bruchterveld steeds beter in haar spel, zo goed zelfs dat we uitliepen naar een 5-2 voorsprong met een aantal zeer goed uitgespeelde doelpunten, prachtig… klasse mannen. HHC sputterde nog even wat tegen en maakte nog de 3-5 maar de wedstrijd was gespeeld, op naar de volgende ronde in de beker.

Doelpuntenmakers; Jesse 1x, Thijs 1x, Max 2x, eigen goal HHC