HHC 5 – Bruchterveld 1  4-5 (2-3)

Maandag 24 april 2023
20:30 uur Sporthal De Slag te Hardenberg
Scheidsrechter: B. Snippe

Spelers: Wouter, Martin(c), Richard, Jarno, Max, Arno
Scoreverloop: 12e min 0-1 (Richard), 15e min 1-1, 21e min 1-2 (Martin), 26ste min 2-2, 32ste min 2-3 (Arno), 37ste min 2-4 (Arno), 45ste min 3-4, 47ste min 3-5 (Max), 48ste min 4-5.

We speelden de wedstrijdtegen HHC 5 waar veel bekende gezichten meededen. Blijkbaar is Bruchterveld 1 thuis een moverende reden om andere spelers uit hogere teams uit te nodigen. Voor ons extra motivatie om een goede wedstrijd te spelen.
Het werd een typische op-en-neer wedstrijd met veel kansen en ruimte voor beide teams. Dat was aan het scoreverloop ook wel te zien. Richard schoot ons knap op voorsprong en na de gelijkmaker wist Martin met een afstandsschot de keeper te verschalken. Nadat HHC in de tweede helft weer terug in de wedstrijd was gekomen, schoot Arno vanaf eigen helft de bal langs de te ver uitgekomen keeper. Een paar minuten later maakte hij zelfs z’n tweede van de avond en paar keer was Arno dicht bij zijn hattrick! HHC gaf niet op, raakte een paar keer de lat en maakte uiteindelijk de discutabele aansluitingstreffer door een schot die via de (achterste?) paal weer het veld in kwam. Wij lieten ons echter ook niet onbetuigd en wisten een paar goede kansen bijeen te spelen. Vlak voor het einde wist Max de score uit te breiden, waardoor de laatste treffer van de avond ons niet meer kon deren.
Woensdag 22 november spelen we tegen Dedemsvaart. Een pittige tegenstander, maar een mooie kans om de goede lijn door te zetten.