Bergentheim 1 – Bruchterveld 1 4 – 2 (2 – 1)
woensdag 8 februari 19.00 uur
Mollinckslag Bergentheim
Scheids: Bert Snippe uit Almelo

Spelers: Wouter (doel), Martin, Arno, Jarno, Gerjon, Bas en Henri.

Coach: Klaas en Bernard

Tribune:Tim en zoon , Harry Bolks en grote groep uut Banthum .

Scoreverloop: 1e min Bergentheim 1-0, 7e min Henri 1-1, 17e min Bergentheim 2-1, 29e min Martin 2-2, 36e min en 48e min Bergentheim 3-2 en 4-2.

Voor de neutrale toeschouwer was het een boeiende sportieve wedstrijd.
Na een fantastische aanval kwam Bergentheim op een zeer snelle voorsprong. Nadat Henri de 1-1 op het scorebord zette golfde het spel heen en weer waaruit wij de betere kansen kregen. Toch was het Bergentheim dat opnieuw op voorsprong kwam een niet echt harde afstandsschot verdween door een woud van benen in het doel. De gelijkmaker van Martin kwam tot stand via een geweldig aanval met Bas. Daarna kon de wedstrijd alle kanten op. Maar het was weer Bergentheim dat door een rommelig doelpunt op 3-2 kwam. Hierna kregen wij nog een grote kans om de gelijkmaker te scoren maar helaas werd deze niet benut. Uiteindelijk werd het nog 4-2 en kwamen wij tijd tekort om nog wat terug te doen. Over de hele wedstrijd gezien zou een gelijkspel misschien wel terecht geweest zijn. Onze Wouter en hun keeper waren met de vele reddingen de hoofdrolspelers van de avond. De derde helft werd wel door ons gewonnen en daar was Bas met een Leffe bruin 6,5% (gebrouwen bij de brouwerij van Stella Artois in het mooie Leuven) medeverantwoordelijk voor. Aanstaande maandag 13 feb spelen wij een onderlinge oefenpotje tegen zaal 2 in de splinternieuwe sporthal van De Krim aanvang 21.00 uur.