ZVO Ommen 1 – Bruchterveld zaal 1

Maandag 15 januari 2024 mei 20.00 uur
Scheidsrechter: H. Snippe
Sporthal: De Carrousel te Ommen
Supporters: Zaal 2 (uitslag 4-4, tegen Ommen zaal 7.

Zaal 1: Wouter Huisjes (doel), Martin Otter (C), Richard Snippe, Milan Eggengoor, Tim Richterink, Tom Odink, Gerjon Otten.

Coach: Bernard en Wim

Ommen 1 de nummer twee van de competitie. Bij winst zijn ze weer samen met HHC bovenaan. Wij staan op de voorlaatste plaats. Op voorhand een zware wedstrijd. Gelukkig is het Bernard weer gelukt om 7 spelers bij elkaar te krijgen. Helaas zijn door verschillende redenen een aantal vaste krachten afwezig. Deze keer zijn Tim en Tom nieuw bij de selectie. Beide heren nogmaals bedankt voor jullie mooie inbreng! De wedstrijd stond onder leiding van onze vaste supporter Henry Snippe.

We beginnen de wedstrijd goed en komen verdiend op voorsprong door een doelpunt van Richard. Twee minuten later maakte de uitblinker (nr. 10) van Ommen de 1-1. De wedstrijd gaat op en neer in een hoog tempo. Wij krijgen Ommen onder druk maar Ommen heeft de verdediging op orde. De doelman is alert en heeft zoals gebruikelijk bij Ommen inbreng bij een aanval of een cornerbal. In de omschakeling en een beetje geluk maakt Ommen de 2-1. Milan zorgde vervolgens vanuit de draai voor de 2-2 en net voor de rust voor de 2-3. In de tweede helft hebben wij weer het betere van het spel. Maar de uitvallen van Ommen zijn snel en effectief. De 3-3 rolt vanuit een snelle cornerbal in het doel. De 4-3 is een snelle counter van de snelle en handige nummer 10 van Ommen. Wij zetten nog alles op alles om de verdiende gelijkmaker te maken maar helaas mocht het niet zo zijn. Ommen verdedigd met alle manschappen en nemen de 3 punten mee. Wij kijken terug op een mooie wedstrijd waarin we helaas hadden verdiend. De volgende wedstrijd is maandag 29 januari om 20.30 uur in de Slag tegen de familie Dijk en vrienden (HHC 2). Toegang is gratis, vol is vol.

Wouter Huisjes