Gramsbergen 4– Bruchterveld 1
Scheidsrechter: Dhr. R. Philipo

Spelers: Wouter, Julian, Gerjon, Martin, Tim, Henri en Bas

Scoreverloop:
1e min. 0-1 Martin​, 17e min. 1-1, 20e min. 1-2, 21e min. 1-3, 21e min. 2-3 Martin, 23e min. 2-4, 30e min. 2-5, 34e min. 2-6, 37e min. 3-6 Martin, 37e min. 3-7, 46e min. 4-7 Henri, 49e min. 5-7 Julian.

Het is voor de KNVB te hopen dat ze vaste prijsafspraken hebben met betrekking tot de reiskosten, anders wordt het een dure aangelegenheid. De scheidsrechter van dienst kwam namelijk uit het mooie Deventer om onze wedstrijd vandaag in goede banen te leiden.
Afijn de wedstrijd was amper aan begonnen of Gramsbergen mocht voor de 2e keer aftrappen. Martin was zeer attent op een te korte terugspeelbal en in de kluts viel de bal tussen de bekende palen. Een lekker begin. Helaas konden wij deze goede start geen goed vervolg geven. Gramsbergen zette volop druk en hier kwamen wij slecht onderuit. Na het eerste waarschuwingsschot op de paal, moest Wouter dan enkele minuten later de bal toch uit het net vissen. Tussen 20ste en 23ste minuut ging het even snel. Gramsbergen wist uit te lopen naar een 3-1 voorsprong. Echter wist Martin op een diepe bal van Tim met de punt van zijn schoen de 2-3 te scoren. Nog voor rust wist Gramsbergen de 2-4 te maken.
Na rust liep Gramsbergen al gauw uit naar een comfortabele voorsprong van 2-6. Daarna wist Martin wederom een doelpunt te maken door goed weg te draaien bij zijn tegenstander. In deze zelfde minuut werd de voorsprong weer naar 4 gebracht door Gramsbergen. Henri (vrijetrap) en Julian wisten de stand nog wat dragelijker te maken door er nog 4-7 en 5-7 van te maken.
Volgende week woensdag spelen wij om 20:30 uur weer in onze vertrouwde zaal De Slag. Dan treffen wij net zoals 3 weken geleden de trotse koploper HHC 2.