Gramsbergen 2 – Bruchterveld 1
Scheidsrechter: T. Geertjes

Technische staf: Bernard en Klaas
Spelers: Wouter, Arno, Jarno O, Koen, Gerjon, Martin en Richard

Scoreverloop: 6e min 1-0, 11e min 2-0, 14e min 3-0, 33e min 4-0, 33e min 4-1 (Richard)
39e min 5-1, 45e min 6-1, 45e min 6-2 (Jarno) 47e min 6-3 (Koen)

Wat is er nu mooier dan een wedstrijdje ballen tegen Gramsbergen, in Gramsbergen en om 22 uur? Prachtige condities die tot een mooie confrontatie kunnen leiden. We waren in ieder geval goed gemutst en op sterkte, al mistten we wel een echte spits.
De wedstrijd stond onder de leiding van de heer Geertjes, prima gefloten. Strak 22 uur aftrap en loss gehts! Het is aftasten geblazen, wij beginnen met balbezit en spelen elkaar rustig de bal toe, zonder echt resultaat, maar zolang wij aan de bal zijn is de tegenstander dat niet. De minuten kabbelen wat weg zonder noemenswaardig heden, althans tot de 6e minuut. Gramsbergen speelt een lange bal en wij zijn wat ongelukkig met de inschatting, boem 1-0 achter. Niets aan de hand, rustig doorgaan. Rustig doorgaan deden we, helaas 8 minuten later 3-0 achter….Pow niet bijzonder doortastend onzer zijde, maar moet gezegd, d’r waren ook een paar knappe goals bij. Het gas gaat er wat af bij Gramsbergen en we spelen door zonder tot hele grote kansen te komen. Rust, even bijtanken en bijkletsen, puntjes op de i en hatsee de tweede helft vangt aan.
Gramsbergen rust wat op zijn lauweren en wij delen zo hier en daar wat spelden prikjes uit. Tot de 33e minuut, Mister vd Veen, nee niet onze mister vd Veen, laat zien dat hij wel wat kan met de bal en schiet de 4-0 tegen de touwen. Potverdikke onze intenties krijgen een lichte knauw. Doorgaan is het devies en dat doen we, dezelfde minuut schiet Richard verdienstelijk de 4-1 tegen de touwen. Het kan nog?? Weer een aantal minuten zonder goals vliegen erdoor, de 5-1 valt helaas rond de 39e minuut en de wedstrijd lijkt definitief verloren. We proberen het nog wel en komen tot enkele kansen, helaas tevergeefs. Weer een doelpunt om de oren in de 45e minuut 6-1. We proberen de wedstrijd verder zonder tegengoals door te komen en nog een aantal ere treffers te maken. Dit lukt in de 45e minuut en in de 47e minuut, 2 goals door resp. Jarno en Koen.
Al met al een vermakelijke pot tegen een kwalitatief goede tegenstander waarvan we deze keer terecht verloren hebben. Tis nie anders…
Volgende week wacht ons de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Westerhaar in de Slag te Hardenberg. Komt allen en juich ons naar de overwinning.