Bruchterveld zaal 1 – Bruchterveld zaal 2 5 – 2 (2-2) Oefenwedstrijd
maandag 13 februari 21.00 uur
Sporthal De Beuk De krim

Zaal 1: Wouter Huisjes (doel), Arno Godeke, Martin Otter, Gerjon Otten, Bas Waterink, Milan Eggengoor en Henri Eggengoor.
Coach: Bernard en Wim

Zaal 2: Tom Platje (doel), Boyan de Jong, Jesse Altena, Dani Altena, Richard Snippe, Luuk Benjamins en Max Smit.

Scoreverloop: 4e min Richard 0-1, 7e min Luuk 0-2, 23e min Bas 1-2, 24e min Martin 2-2, 29e min Milan 3-2, 32e min Arno 4-2 en 44e min Bas 5-2.

Ruim anderhalf jaar geleden speelden zaal 1 en 2 ook tegen elkaar in een vriendschappelijke wedstrijd toen won zaal 1 met grote cijfers. In deze oefenwedstrijd in de nieuwe sporthal van De Krim was het verschil duidelijk minder groot. De jonkies van zaal 2 stonden binnen 7 minuten spelen op een welverdiende 0-2 voorsprong en hadden zelfs de kans om de score verder uit te bereiden. Naarmate de eerste helft vorderde kwam zaal 1 steeds beter in de wedstrijd en in de tweede helft hadden de oudjes het betere van het spel. Het mooiste doelpunt van de avond de 3-2 kwam op naam van Milan die een bal fraai binnen schoot na goed voorbereidend werk van zijn vader. Hierna kwam zaal 2 er eigenlijk niet meer aan te pas. Na 50 minuten spelen blies scheidsrechter Jorn Spijkers die een foutloos partij fluite voor het einde vd wedstrijd en zo konden beide teams terug zien op een mooi wedstrijdje. Zaal 2 staat op een mooie tweede plek in de competitie van de 4e klasse-25 maar helaas wel ver achter de koploper en zaal 1 staat net iets onder de middenmoot van de derde klasse-14.

Programma februari
woensdag 22 februari 21.00 uur Dedemsvaart 3 – Bruchterveld 1