De afgelopen jaren heeft Tricolore helaas een beetje stil gelegen. Dit heeft verschillende redenen natuurlijk, maar de meest voornaamste is wel dat Tricolore nieuwe leden nodig heeft.

We willen als club weer nieuw leven blazen en houden in de supportersvereniging, en daarvoor is wat frisse wind nodig. De supportersvereniging zorgt bij de club voor leuke feestjes, eindtoernooien, een eventuele bingo-avond, ontwerpen en op touw zetten van nieuwe merchandise, een bus naar een wedstrijd van het eerste (met sfeeractie of spandoek uiteraard) of een avondje naar FC Twente, Heracles of misschien wel over de grens. Kortom allemaal leuke dingen waar jij, als bestuur van Tricolore, zelf de baas over bent!

Reeds is er al wat jong, gezellig en creatief, volk positief benaderd om de Tricolore hierbij te ondersteunen. Maar we hopen nog wat meer ondersteuning te kunnen vinden voor Tricolore! Dus ben jij creatief, sportief, gezellig en een echte aanpakker?

Kom dan bij de leukste commissie van VV Bruchterveld! Voor meer info, vraag Koen G. of Lara!