Bruchterveld Zaal 1 – Bergentheim zaal 1 3-3 (2-0)
Dinsdag 12 Mei 2022, 2130 uur
Sporthal de Slag te Hardenberg
Scheidsrechter H.J. Pastink

Spelers: Wouter Huisjes, Koen Otten, Arno Godeke, Gerjon Otten,
Martin Otter, Jarno Otter en Bas Waterink,

Coaches: Wim Otten en Bernard Geertman.
Supporters: Jarno de Weerd, Gerwin Stegeman en Tim van der Veen

Scoreverloop: 9e min 1-0 (Bas), 19e min 2-0 (Koen), 27e min 3-0 (Koen),
30e min 3-1, 38e min 3-2, 49e min 3-3

Afgelopen woensdag mochten we aantreden voor wedstrijd nummer 17 van de competitie en dit maal tegen Bergentheim 1.
Bergentheim staat onderaan en heeft de meeste goals tegen dit seizoen maar scorend doen ze prima mee.
Ze begonnen feller dan Bruchterveld, wij vooral de eerste 5 minuten toekijkend hoe onze tegenstander de bal aan het rondspelen was en de druk op onze verdediging opvoerde.
Echter na deze 5 minuten kwamen wij beter in ons spel en werden er weer wat bekende patronen zichtbaar.
Dit leidde in de 1e helft dan ook tot 2 doelpunten en dus een 2-0 voorsprong.

De 2e helft was het na 2 minuten al raak via Koen die zijn tweede van de avond maakte. 3-0
Helaas viel heel snel na deze goal de aansluitingstreffer door ietwat laconiek verdedigen.
We hielden stand en kregen nog wat mooie kansen om het af te maken, maar zelfs na 2 x met een man meer te hebben gestaan konden we de score niet uitbouwen en kregen we alsnog de deksel op de neus en moesten we van een weerbaar Bergentheim nog 2 goals incasseren. 3-3

Volgende wedstrijd is op dinsdag 17 mei om 20:30 uur in Sporthal de Slag.
Tegenstander HHC 4.