Afgelopen donderdagavond speelde het team van de BoerenBusinessClub weer een vriendschappelijke wedstrijd tegen een vriendengroep uit Lutten.
Deze jaarlijks terugkerende wedstrijd werd gespeeld op sportpark De Noppenweide in Bruchterveld.

Beide teams hebben zich kranig verzet, kansen over en weer. In de rust was de stand nog 0-0.
Maar daarna ging er al snel in doelpunt in door het team van de BCC. Stand 1-0.
Helaas voor het team van de BBC niet voor lang want bij het fluitsignaal van de scheidsrechter was
de stand 1-1.
Na de wedstrijd werd het vernieuwde sponsorbord onthuld. Na 15 jaar werd het tijd voor aanpassing en vernieuwing van zowel het bord als de namen van de deelnemende leden van de BoerenBusinessClub.
Na een kleine toespraak van de voorzitter van de voetbalvereniging had Henk Lenters de eer om het bord te mogen onthullen.