Bericht van Scheidsrechtersvereniging Nijverdal en omstreken SNO:

Via deze weg willen wij jullie graag informeren over het feit dat VV Bruchterveld (voor de derde maal) winnaar is geworden van de SNO Enquête (bij de eerste elftallen) voor het seizoen 2021 – 2022.

In totaal zijn gedurende het afgelopen seizoen 176 enquêtes ingevuld door onze leden. Als bestuur van SNO willen wij onze leden bedanken voor het structureel invullen van onze vragenlijsten.

Zoals jullie weten, hebben wij sinds enkele jaren een splitsing gemaakt in de enquête.

Als we kijken naar de enquête betreffende tweede elftallen in combinatie met vrouwenteams en de jeugdteams, dan kunnen we stellen dat deze categorie gewonnen is door SV Gramsbergen. Op zaterdag 25 juni heeft onze voorzitter Maurice SV Gramsbergen bezocht tijdens hun 75-jarige jubileum. In een zaal met 300 genodigden ontving wedstrijdsecretaris Gerrit Passies de prijs.

De tweede categorie heeft betrekking op de eerste elftallen. Mooi om te zien dat MVV’69 in de top 5 terecht is gekomen. Ons bestuurslid Maikel van Munster weet natuurlijk ook precies op welke wijze je een scheidsrechter op een goede wijze moet ontvangen. Daarnaast is het ook goed om te zien dat RKSV De Zweef in de top 3 is beland. RKSV De Zweef is maar liefs 8(!) maal beoordeeld en is hiermee veruit de meest bezochte (en beoordeelde) club uit de enquête.

We willen afsluiten met de hartelijke felicitaties over te brengen naar de sympathieke club van ons jonge lid Ruben Rolfes. Ze ontvangen onze prijs reeds voor de derde maal, hetgeen natuurlijk een prachtige prestatie is!

Wij hebben het bestuur van VV Bruchterveld geïnformeerd over het feit dat ze de prijs hebben gewonnen. Op korte termijn gaan ze ons informeren op welk moment wij langs kunnen komen om de prijs uit te rijken. In oktober staat de JALV van VV Bruchterveld op de planning, dit lijkt het moment te gaan worden.

Een sportieve groet,

Bestuur SNO Nijverdal