Komende zaterdag begint de feestweek in vol ornaat met de eerste jubileum wedstrijd. De wedstrijd op het programma van 2 juni is V.v. Bructherveld Vr1 tegen het regionaal Vrouwenteam Hardenberg.

Bruchtervelds eigen Henk Klokkers heeft de volgende vrouwen geselecteerd om het tegen onze Vrouwen 1 op te nemen; Kaylee Grendelman (Hardenberg’85), Demi Lochtenberg (Hardenberg’85), Sanne Weultjes (SVV’56/Kloosterhaar), Kirsten Veerman (HHC Hardenberg), Yvet de Leeuw (HHC Hardenberg), Yentl Schutteman (HHC hardenberg), Manon van de Veen (s.v. Gramsbergen), Ellen Braker (s.v. Gramsbergen), Marijke Noeverman (v.v. Marienberg), Larissa Hilberink (JVC Dedemsvaart), Babs Jansen (JVC Dedemsvaart) en Eline Bakker (Oranje Nassau). Ook bij de selectie van het regioteam uit onze eigen meisjes Mette Waterink en oud speelster van Bruchterveld Marieke Klokkers (inmiddels Hardenberg’85).

Henk Klokkers word bijgestaan door verzorgster Bianca van der Kolk, grensrechter Gert van Ringen en Marjolein Evers verzorgt de PR en communicatie. De wedstrijd start om 14:00 op sportpark de Noppenweide.

Aansluitend aan deze wedstrijd speelt onze herenselectie in de eerste ronde nacompetitie tegen Harfsen 1.