We heten u van harte welkom op ons mooie sportpark de Noppenweide in Bruchterveld,  een speciaal welkom aan onze vele gasten uit Harfsen.

A.s. zaterdag 2 juni staat de eerste ronde nacompetitie op het programma.
Het 50-jarige vv Bruchterveld ontvangt sv Harfsen, de heren scheids-en grensrechters Everlo, Oehl en Marsman zullen trachten de wedstrijd in goede banen te leiden, u ook van harte welkom.

Onze tegenstander sv Harfsen is een omni-vereniging , Harfsen is een dorp in de gemeente Lochem, spelend in het wit / rood pakten ze  periode-titel nummer 2 na een geweldige reeks van 8 overwinningen, plek 3 was het resultaat in de reguliere competitie wat dus resulteerde in een 1e ronde na-competitie tegen de Tricolore’s in Bruchterveld vandaag…!

Trainer Laconi zal zijn team goed hebben voorbereid op deze wedstrijd en de ploeg zal er alles aan doen om op 9 juni te spelen tegen de winnaar WZC Wapenveld – CSV 28 Zwolle.

Bruchterveld, ook de nummer 3 van de competitie, wil vandaag niet anders dan om 18:45 uur met de handen in de lucht staan, 2 juni was al een datum die dik omlijnd in onze agenda stond, de start van de feestweek ter ere van ons 50-jarig bestaan.

De ploeg van trainer Keuken is super gemotiveerd om vandaag te laten zien waar men het hele jaar al keihard voor heeft gewerkt, promotie naar die 3e klasse, dit zou voor onze jubilerende club een geweldig cadeau zijn.

Na een pittig seizoen eindigen op plek 3 is zeer verdienstelijk, maar we willen meer, het cadeau willen we vandaag alvast ietsje openmaken, “eem stiekem kiek’n wat d’r inzit” en dan op 9 juni helemaal uitpakken en het seizoen knallend tot een einde brengen….. wat zou dit mooi zijn….!!!!

Wij hopen op een spectaculaire maar ook sportieve wedstrijd, heel veel kijkplezier gewenst….!!!