Op zaterdag 9 oktober gaat het richting Hellendoorn, we zullen daar om 14.30 uur aftrappen tegen de plaatselijke voetbalclub vv Hellendoorn.

Locatie: Sportpark de Voordam

Scheidsrechter: dhr. M. van der Lei

De ploeg van trainer Benneker is het seizoen goed begonnen, twee duidelijke overwinningen, 8-0 tegen Kloosterhaar en tegen DES wist men 3 keer het net te vinden, het team is dit seizoen gewoon doorgegaan waar ze vorige jaargangen al mee bezig waren. Voor velen kampioenskandidaat nummer 1, veel tempo, positiewisselingen met “lopende mensen” en makkelijk scorende spelers, kortom de Tricolores kunnen de spreekwoordelijke borst nat maken.

De mannen van trainer Lamberink zijn het seizoen ook goed begonnen, de voorgaande jaren moesten we vaak lang wachten op de eerste punten maar dat is dit seizoen anders, 6 punten uit de eerste twee duels is een prima start, gezien de redelijke waslijst aan blessures zeker een compliment voor het team en de begeleiding…!!

Wat opkomt is een veel gebruikte term – Underdog– even op Wikipedia gekeken wat nu de exacte betekenis is, en daar wordt het volgende beweerd:

Een underdog is een persoon of groep van personen van wie het vermoeden bestaat dat deze geen kans maakt om te winnen of een belangrijke bijdrage te leveren. De term komt in die zin vooral voor bij sportwedstrijden.

Trainer Lamberink zit de hele week al te broeden op de juiste tactiek, hoe kunnen we als underdog een goed resultaat neerzetten in Hellendoorn, “als je niet ken winnen moet je zorgen dat je niet verliest” zei Johan C. ooit eens, misschien iets om over na te denken….., ingraven en afwachten zal zeker niet werken. Vertrouwen hebben en met een gezonde dosis lef en Bruchterveldse inzet aan de wedstrijd beginnen dan kan het niet anders zijn dat we een positief resultaat halen….

Bruchterveld doar mut op an….succes!!

BS